Friday, April 18, 2008

Untuk siapa siapa aja

Let bygone be bygone. Saya ialah berumur 20tahun. Ye betul! sangat muda kalau mahu dibandingkan dengan cik. Cuba imbas kembali cik semasa berumur 20tahun dulu dan kita berdiri sama-sama?

Saya tak suka cakap besar tapi kadang-kadang tak dapat nak mengawal diri sendiri dari terpaksa. Hmmm =)

Actually saya tak mahu menulis perihal re-la-ti-on-sheep dalam blog ini. Malas mahu menyamak page ni sebab tahu tahu lah kan Malaysia ni dah pesat membangun, tanah pasir pun dah susah nak cari. Macam mana mahu samak nanti? Tak perlu memnyusahkan diri memasuki dan menembusi pasaran kehidupan saya atau kami.

Whooopps...! Sorry, too much pulak saya ni ;)

Macam malam hari tu di kala kami sedang.... oppps! Hahha sedang tengok bola lah~ Man Utd vs Arsenal (kot). Kami memang sama-sama suka tengok bola ;) Bahagia kan? Ye, saya akan cuba selalu bahagiakan dia walaupun saya tak berjanji sebab promises are made to be broken ye dak? Yela nanti kalau selalu bagi dia sedih nanti dia merajuk, dia manja dan baik sangat. Macam alyaa, aydeen, afsyar ngan atilia. Manja macam pakcik dia jugak ;)

Teknologi ni memang macam bangsat kadang-kadang ;)

Saya tahu lagi adab-adab menjaga hati orang.

Dan saya harap ini adalah entri terakhir berkaitan negative relation-sheep.

Terima kasih cik. Sayang cik muah muah!

Work saya bertimbun mahu disiapkan. Painting !!

No comments: