Tuesday, April 22, 2008

Chelsea anyone?

Tentang aku.

Punya abang. Bongsu dan satu-satunya anak perempuan dalam keluarga.Sedikit sebanyak mempengaruhi hidup aku yang selalu dimanjakan dan dituruti setiap apa yang dimahukan.

Aku tahu kadang-kadang aku ni agak melampau.

Marah si adorable dan off handphone sekejap sebab dia sokong Liverpool dari sokong Chelsea walaupun dia peminat setia Manchester United (Fuck Ok?) Marah sebab bila aku call dan paksa dia cakap "I SOKONG CHELSEA SEBAB I SAYANG SARA! FUCK LIVERPOOL!" kuat-kuat. Dia tahu aku die hard fan Chelsea. Saya ada jersey Chelsea okaaayy hehe. Aku marah sebab dia taknak ikut cakap aku. Actually, aku nak kan hiburan dari dia sebab aku tension dengan work-work aku kat UTAN ni. Aku marah dia sanga sangat sebab dia tak cakap apa yang aku suruh !

Aku tahu aku gila.

Aku off handphone(sekejap) Lepas tu on balik dan 2 mesej masuk.

Senyum. Tak puas hati. Terus keras kepala.

"Syg 2nd team I liverpool lah.. Kalau Chelsea vs Man Utd, you nak pilih siapa?"

Tak reply.

"Syg, I dah odw pergi tgk bola ni."

Senyap.

Tengok handphone. Takde msg pun. Tiba-tiba

"Liverpool 1 Chelsea 0. Huhu"

What should I care ! Go to hell!

"What the hell is goin on ? Hahaha"

Go and fuck with ur liverpool team !

"Ok syg, I sokong Chelsea ye.. I g tgk ngan aqim jek..siap kene gelak, baru habis 1st half"

Aku senyum meleret. That's why I love him. He's so sweet. So smooth. So cool. Dan makin lama dia makin faham aku sebab aku tahu tak ramai yang mampu memahami "kegilaan" aku.

Tapi tak tahu lah sampai bila dia mampu memahami aku. Aku selalu sedar yang aku tak patut buat macam tu. Tapi tu lah aku. Take it or leave it. Wah statement berani uols!

Aku hangin pasal team bola je. Tak ke gila? Oh mungkin aku masih "budak" haha. Whatever u say, Im happy being me.

Kadang-kadang.

Haih.




No comments: