Tuesday, April 22, 2008

Tonite

Aku baru siapkan painting aku. Cantik sangat ok! Haha but seriously, tak sangka yang itu adalah hasil tangan aku sendiri hehe. Submit esok. Tadi paper English. Ok lah, boleh je siap keluar awal lagi nok. Macam mane ?

Received msg from my bro:

Dia: Fuck !

Aku :what's up?! Tiba-tiba je.

Dia :Boleh bayangkan tak rasa sakit putus cinta?

ahhhh...Sudah...silap orang la dia tanya aku..

Aku :Finally :) Putus cinta memang best. I have already advice u that u must be careful. U chose, u have to face it. That's normal ok. We're still with u no matter what..

Dia: Bastard!! Love suxs so much!! Aku dah taknak dah! Sampai bila-bila!

Aku: Cool down. Pegi semayang bagi sejuk sikit.

Tak reply.

"Aku dah taknak dah! Sampai bila-bila!"

Aku nak simpan mesej tu.

Sebenarnya, mula-mula aku rasa sedikit bersalah sebab aku pernah gaduh dengan abang aku pasal that girl dan dia menangkan gadis itu daripada menangkan aku >:( Aku ada sebab kenapa aku tak setuju dan tak perlu lah aku nyatakan di sini sebab-sebabnya. At last jadi macam ni, so aku rasa bukan salah aku bencikan dia.

Aku : Jangan buat benda bodoh..
Evrything happen for a reason.. Sorry.. Nite!




No comments: