Saturday, April 19, 2008

Kesian lah..

Laptop yang sudah beroperasi selama 5 hari berturut-turut.Tidak puas hati kalau kamu dibuang terus dalam hidupnya? Oh atau mungkin kamu lupa tentang bekas parut yang kamu tinggalkan.

Kami bukan anti teknologi, kami punya blog, kami baca blog (termasuk yang kamu punya) Hak kamu mahu menulis tapi tu lah..Saya tak peduli. Blog kamu.

Anyway, jangan jadi macam conversation yang di bawah ini.

[3:04] X: patung-patung spongebob yang sara bagi pun X simpan lg
[3:05] X: gambo kena koyak separuh tu pun ada lagi
[3:05] X: tak malu dah bagi kat orang amik balik
[3:27] X: lama tak jumpa sara...
[3:27] s4r4h: xnak jumpa...
[3:27] s4r4h: hek
[3:27] s4r4h: kalau jumpa pun nak bagi tangan X berkecai je padan muka
[3:28] Meebo Message: you went offline
[3:28] Meebo Message: you came online
[3:28] s4r4h: dc plak...
[3:28] s4r4h: haih
[3:29] X: nak bagi berkecai tangan orang??
[3:29] X: kira marah lagi la tu kat X
[3:29] X: takmo jumpa la... takut
[3:29] s4r4h: hurm..
[3:30] s4r4h: asal ym arini?
[3:33] X: banyak hari dah rasa nak ym
[3:33] X: tapi rasa macam sara benci kat X
[3:34] Meebo Message: you went offline

Hey, kamu menyakiti saya lebih dari apa yang kamu rasakan. Tak mungkin saya akan benarkan kamu masuk ke dalam hidup saya kembali dan siapa kata saya sudah maafkan kamu? Sedangkan nabi ampunkan umat? Maaf, aku tak semulia nabi-nabi kita.

Siapa peduli ? Aku tak peduli pun.

p/s: Kalau lah blog ini diambil kira sebagai tambahan markah untuk asgment painting saya, dah tentu saya dapat lebih markah ! ehehe sebabnya masa saya banyak dihabiskan mengadap tingkap bilik ini sambil memandang monitor dari membuat painting. Ups harus berhenti ! Accessment Rabu ini. TIdakkk!!

No comments: