Wednesday, October 31, 2007

Happy Birthday someone

29/10/07

Harini ialah hari untuk pulang ke kampus. Setelah menghabiskan cuti tanpa membaca buku, maka terpaksa lah saya pulang ke kampus pada hari ini sebab esok ada paper. Dan paper yang terakhir ialah pada minggu depan 5 November. Tak sabar rasanya nak balik rumah. Tapi tak boleh balik awal jugak sebab saya diperlukan untuk fesyen show. Nasib baiklah senior isk isk isk. Harini bangun agak awal sebab pergi hantar Sharir ke kolej ada exam.

Bas pukul 8.30malam. Sebelum tu sempat lagi pergi jalan-jalan window shopping. Saya, Alia, Sharir dan Kulim. Saja buang masa timbang berat J Saya sangat berat ok ! Dalam semua orang ni saya yang paling berat kot.Ayayaya! Saya ialah orang yang perlu lebih prihatin dengan masalah berat badan saya yang semakin berleluasa. Huhuhu

Happy Birthday someone.May God bless you. I always forgive you.

saya ni taklah lemah sangat.Saya kuat ok! At least, saya masih boleh tahan untuk tidak menghubungi kamu lagi malah saya tak ingat pape pun pasal kamu.Kikikiki :) serius!

No comments: