Wednesday, October 31, 2007

Detik bila Sarah berhenti dan mula berfikir

Saya dah lama tinggalkan perasaan perasaan basi saya. Saya dah mula abaikan orang yang saya tak perlu. Dan sekarang saya amat senang dengan hidup saya.Dengan kawan-kawan yang sedia ada, orang-orang yang saya sentiasa mahu mereka ada di sekitar saya. Ada juga manusia manusia yang abnormal yang saya buang terus jauh jauh. Untuk mereka itu, sila lah jangan hadir lagi menunjukkan muka korang tu sebab korang tu semua layak berada di sarkas je iatu manusia yang hipokrit nyeh nyeh nyeh. Untuk kawan saya yang sorang tu, maaflah awak, saya kawan awak, tolonglah jangan flirt dengan saya. Dan maaflah awak juga dibuang dari list saya. Mistakes are forgivable but to be forgotten never!!! (to those who betray my frenship n trust, I'll always forgive u, but my mind cudnt erase da moments I've been thru wif u and wat u've
done to me)Dan juga rakan-rakan lain yang saya rasa tak perlu men-sms saya lagi untuk bertanya khabar yah?

Good Luck

No comments: