Friday, March 2, 2007

Tiada yang Sempurna

minggu ni mood adalah kurang baik.

maaf kepada yang berkenaan
-si dia
*berperangai yg sangat tah pape lately.Not lately actually,but often.Memang pelik.itu lah saya.maaf.

-abang
*telah mengasari anda pagi tadi di saat anda menelefon saya.Amat memahami anda tapi anda harus memahami saya juga ok.harap msg saya dapat menyejukkan hati anda.Saya tau anda sayang saya.Saya sayang anda jugak. WeeEEeekKKK :P

-Kawan-kawan
*telah bersikap pentingkan diri sendiri sejak dua menjak diri.Sebab apa ? ask ur self haha. actly , dah start belajar pentingkan diri sendiri dan saya mendapati ia adalah amat seronok sekali berbanding sebelum2 ni yang mana saya sebagai 'mak turut' heheh ada ke ? Well,saya amat rindukan kawan karib saya kt sekolah dulu.Eka ngan Farah , kt sini tak besh :( Tapi still ada org cam korang gak kt sini.Nama diorang Alia ngan Anis.hehe.itu saje :P tapi sorry jugak sebab da tak boleh macam dulu.sebab masa tak menunggu saya.oleh itu , saya harus cepat2 lari laju2 kejar masa.

-Ms.Shareena.
*Selalu hilang kalau u pun hilang.heheh len kali bt la kelas ptg sikit :P Sebab saya ni cepat rindu kt katil saya :P

mood berubah sebab

-asgment yg (sangat) banyak
-kekurangan wang saku-takleh nak beli coklat lagi.
-susah hati sebab selalu skip claz (sekarang tak dah)
-tak cukup masa'
-cepat letih
-kaki sakit macam orang tua
-tekanan
-kurang perhatian haha

haih~ camne nak survive ni kalau tiap2 minggu mood camni.(sekarang tak lagi kot)

cool.chill. smile :|

No comments: