Sunday, February 25, 2007

Masa

Pagi. Makin hari , pagi yang di rasa tak macam selalu. Pagi ini,pagi sejak kebelakangan ni, selalu merunsingkan , melemahkan tanpa semangat. Kadang tertanya sendiri.

Mampukah aku ?

Kadang juga selalu merungut.

Bosan nya kehidupan..

Sentiasa berharap , agar saya ni kuat.Jadi lah kuat ! kuat ! Kuat lah..

Mampu ke sekuat yang saya harapkan ?

Sebolehnya tak ingin melibatkan orang lain. Biarlah , saya sendiri yang rasa dan tahu. Biarkan saya terus berpura-pura saya adalah org yang kuat.Sebolehnya biar kan saya simpan semua di sebalik senyum gelak tawa saya dan di sebalik diam saya.

Tapi tak ada apa yg perlu di simpan.Cuma rasa pelik saya , rasa kurang waras saya, rasa lemah saya,rasa tak ada semangat saya. Mungkin semua nya kerana terlalu takut.Takut kan masa.

Masa , sebolehnya tolong perlahan kan sedikit perjalanan ya ?

No comments: