Wednesday, June 27, 2007

Rasa yang Mati

Wahai semua penghuni Dunia realiti , fantasi , siber dan sebagainya!!

Saya dah bersedia untuk hidup baru. Saya tak mahu pandang belakang lagi. Past is past. Kan meme kan kan ? hee hee ~

Hidup yang tiada lagi nama ***** . Hidup yang tiada lagi sebarang harapan untuk dia.

Dah la la tu Sara, cukup-cukup la.

'Melupakan dia mungkin bisa membuat kamu lebih bahagia'

Yeap Yeapyyy!~ Sara Boleh ! Sara Boleh =)

"buang semua.
matikan segala.
biar hancur parah.
luka sedalamnya
aku sendiri yang sembuhkan
biar tinggal parut
parut tinggalanmu
biar semua ini
hidup untuk sekali ini saja.
sekali ini saja.
dan kau.
ku minta pergi."

sarah.10.55pm.27June07

2 comments:

Muzamir Hj Ismail said...

Cheers!
And the record keeps playing,
The same old song,
The hipster keeps mugging on me all night long,
They say "Aha, ahha",
Keep your hands off my girl,
Keep your hands off my girl,
They say "Aha, ahha",
But the record keeps playing,
The same old song,
They say "Aha, ahha",
Keep your hands off my girl,
Keep your hands off my girl.

Perempuan Petak said...

Heehe.
I'll keep myself up too!

yiHaa,nanti aku balik kita ***** sama-sama.Belanja aku ok :D