Thursday, November 6, 2008

Effortless nak mampos !

Sakit Hattiiiiiiii....!!

Hmm.. chill sara! Hehe.. semalam aku ke studio fesyen fitting for final design.. Aku fitting baju 3 4 org designer jgak lah.. Try punya try punya try sampai last designer tu yang tersangat sangat tergedik-gedik nak pakai aku untuk fitting baju dia.. Fine, kesian tgk muka desperate dia tu, so aku tolong la pakai tanpa meminta apa-apa bayaran.. FREE okey?

Hmm.. cam rase nak marah lagi je >:(

Pastu boley plak lecturer benti makan plak. Tak kisah lah kan maybe diorang lapar kot.. HMm yang tak puas ati tu..boley plak si designer tu tinggal aku sorang-sorang macam org bodoh ! Hello, im ur model.. jgn la buat aku cam ape plak tunggu ko kat studio dengan baju ko..dah la sexy, tak kisah lah tapi yang nampak janggal bila aku pakai macam tu n duk dlm class. Gila bodoh oke..Dah la aku dah tolong.. haih.. sangat tak mengenang budi !

Hmm.. mampos la diorang nak cakap aku ape ke, dan dengan pantasnye aku gi fitting room tukar baju aku balik n tinggal baju dia ngan heel dia kat situ. Hahaha seronok!

Sorry ar pasni aku tanak tlg ko dah..! weekk!

futnot : diploma show 18th Nov ni aku taknak pakai design ko! Benci..!

No comments: