Sunday, November 16, 2008

About today

and these past few months..

Pheuuww... settle dah semua kerja-kerja aku untuk semester ni. Gila penat boleh? Hm.. tak sangka abes jugak semester ni. Semester yang tough sangat. Alhamdullilah everything's fine. Tinggal satu lagi paper History this Tuesday.

Masih di kampus. Menghabiskan sisa hari di sini sebelum hari selasa. Yeah, malam selasa ada fesyen show. Seriously, m not really interested with modelling. Semua sebab.. semua sebab..

Duit ;)

Yela.. before ni aku banyak tolong budak2 fesyen tanpa bayaran tau tambah lagi kawan-kawan aku sendiri. Tapi apakan daya, pengalaman mematangkan kita. Start daripada aku tahun pertama kat sini lagi aku dah cam dapat pengalaman cam *****. Tapi takpe, seb baik aku cool dan comel dan baik hati.

Hahaha.

Dah la. Nanti sambung. Nak main Saidina =)

1 comment:

::i'm a dreamer:: said...

cool dan comel dan baik hati?

ya ya ya ya