Tuesday, December 9, 2008

Heee :D

Ohh.. before tu lupe nak bagitau - semalam ada anjing warna hitam kejar aku. Pukimak punya anjing ! Aku tau laaa ko marah sebab aku cari gaduh ngan kawan ko dalam blog, jangan la gigit aku ! :( hahahaha.. pastu mummy pergi umah owner anjing bodoh tu.. Mummy cakap "apsall tak jaga dan kurung anjing tu baik-baik..anak saya menangis dan muka dia sangat pucat tau " (seriously, aku memang takut dengan anjing, actually masa aku cite kat mak aku tu, aku menangis sambil gelak-gelak dan mak aku lagi gelakk gila babi sebab muka aku pucat) siot je kan..

Tadaaa... ;)
holdin hand and havin fun ;)
Kekasih, sayee dan Aydeen ;) kitorang cari gak monyet tapi tak nampak sebab monyet tu takde kat sini. ada kat tempat lain. Ha ha ha (gelak jahat)

Semua orang kecuali kekasih ;)

Futnot : better than never. Dari aku duk umah tengok tv, online, makan tidur. Yay! Nak kemas barang dah.. Bye Bye semua orang :D
Nanti balik saya belikan ole ole dari Bali. Beli kerepek pedas dari Bukit Tinggi. Sedap tau.. :D


2 comments:

natakhin said...

elehhh..wat pe pegi mlm minatang tgh tdo tueee...

Perempuan Petak said...

Hahaha tu la pasalll..!

Lan cakap budak-budak tu dah selalu pegi siang, nak pegi malam plak..