Wednesday, August 6, 2008

Futsal !

Art Festival 2008.

Hm ingatkan tak nak melibatkan diri dengan apa-apa benda sekali pun sebab.. err sebab this weekend lagi penting dari segalanya ;). Em em.. disebabkan kaki aku panjang untuk menyepak bola, badan aku tak gemuk untuk berlarian di gelanggang futsal, muka aku comel untuk menarik perhatian penyokong-penyokong futsal, maka dengan berat hatinya terpaksa lah aku mewakilkan diri untuk department aku. So, game bermula pada jam 5pm. Lawan dengan lecturer lagi nok! Time ni lah aku nak balas dendam ha ha ha. Tapi rasanya lecturer yang banyak balas dendam kat aku. Dah la badan semua ala-ala mak orang, sekali rempuh haa bergolek aku atas padang. Sakit tau ;( Ingat main ragbi ke apa ?!

Pancit gila boleh ! 1st half aku berusaha macam nak rak. Ye lahh, anak dara lagi boleh lah lari laju-laju.. Yang lecturer2 tu semua dah la kena bawak badan lagi, tak cukup nafas lagi. Haha.. Nasib baik team Kitorang memang. Menang la ! Walaupun memang penalti 2-1. Okay arr tu kan.. Sapa yang score kalau tak si kaki panjang, si badan kurus dan si muka comel ni hahaha.. Bangga sekejap bila ada photographer amatur kat fakulti mintak nak tangkap gambar aku.Bangga lagi bila student senior department aku memanggil manggil nama aku.. Fuhh. terasa macam sport star pulak.. ;)

Balik bilik. Badan sakit-sakit. Rasa nak demam pun ada. Ye la, dah lama tak bersukan. Dulu selalu la bersukan, berjogging, merajinkan diri training bila tournament silat dah nak dekat. Tu pun a weeks before. BUkan macam orang lain yang bila ada tournament ke takde ke tetap training. Haih..

Badan sakit.. Tu lahhh, tak warm up lagi. Paddaaaann laa muke.. Tengah merehatkan diri tiba-tiba dapat mms.

Addaaaa oooorraang tuuuu kaann.. dia hantar sms dekat saya. Gambar dia main bola sorang-sorang kat balkoni rumah dia.. Dia pun nak jugak :D Okay lah tu, sepatutnya awal-awal lagi dia ajar saya main bolaaa laa.. tgk, saya dah tercedera sebab tak pandai gelecek bola macam Ronaldiho dah haa..

Nanti jumpa weekend ni ajar I main bola okey sayang.

Hari ni hari khamis. Masuk semi final. Seboleh-boleh nya semalam aku nak kalah sebab takyah masuk final. Sebab final hari Sabtu. Hari sabtu aku busy dengan yang tercinta :D Tapi tah la macam mana boleh aku ter score semalam kan. Ter menang pulak. Ter paksa lah main hari ni. Takpe nanti kalau masuk final, suruh sayang saya hantar saya balik kampus balik en en. Nak ke taknak ? Cakap nak cepattt...!!

:) I is Miss you so much. I is wanna hug u. Kuat-kuat. I issssss wanna kiss you. Muahh

No comments: