Saturday, March 15, 2008

Rahsia besar saya

Harini biarlah semua nya terbongkar, biarlah teman lelaki saya nak cakap apa pun. Cakap saya curang ke, gatal ke apa ke. Janji saya puas hati sebab dah luahkan apa yang dah lama terbuku di hati ni.

saya memang dah lama suka kan kamu
tapi saya takut teman lelaki saya fikir lain pula
sebenarnya saya dah lama jatuh cinta dengan kamu
sebelum saya kenal teman lelaki saya lagi
kalau diberi pilihan, memang la saya akan pilih teman lelaki saya
tapi kamu tetap dalam hati dan fikiran saya
saya selalu tidur mimpi kamu
makan ingat kamu
mandi terbayang kamu
segala-galanya nya lah ada kamu dan diselang seli kan dengan imej teman lelaki saya
tu lah.. cinta kita terhalang

sebab..


saya takda duit lagi. Kalau ada duit, dah pasti saya sanggup madukan kamu dengan teman lelaki saya. Biar lah dia tak puas hati pun kalau saya lebih sayang kan kamu.

Oh Canon EOS 400D.

Tapi kalau tak beli kamu pun, saya nak cuba dapatkan Nikon D40x.

Kamu betul-betul buat hidup saya tak tenang.

3 comments:

Unknown said...

ari ni saya rasa nak nangis.
meme...
meme...
meme...

here. HERE.

Perempuan Petak said...
This comment has been removed by the author.
Perempuan Petak said...

Meme.

saya tak pernah lupa.

Setiap kegembiraan yang saya lalui sekarang, saya tak pernah lupakan kesakitan yang pernah menjenguk dan di mana situ MEME itu ada.

Memang sekarang sangat gembira.At least. Alhamdulillah.